luni, 5 ianuarie 2009

Nu sunt...

Adăugat de adrian.c pe 13.06.2008 ora 18:57:48

Nu sunt francez (decât "prin adopţie" ca să zicem aşa, de vreo doi ani), Casanova nici atât, rus neşlefuit băutor de vodcă, din care se mijeşte însă o posibilă sensibilitate - mmm, nici asta, nici Don Juan de Madrid...sunt doar un purtător de inimă românească, despre care aş vrea să cred că bate acum nu doar româneşte (în afară de bătăile puternice atunci când joacă Naţionala României), ci şi franţuzeşte - britaniceşte, să zic oare şi multiculturaliceşte?!... Nu sunt bursuc autentic, deşi sunt absolut topit după nişte schiţe cu bursuci "business" pe care le-am descoperit acum o vreme şi cu care mă asemăn în anumite caracteristici...nu sunt un Don Quijote (sunt totuşi purtător de vise, în care uneori parcă mă pierd şi cred că îmi place această latură a mea), nici Henry Miller, însă am vrut să cred că aş putea avea "my very own Anais"...
[...]

Semnez, A.

Sursa: Liternet.ro, acolo unde acest text nu a produs zambetul scontat...acolo unde, insa, mi-am lasat amprenta ca raspuns la niste texte si unde-mi aciuez din cand in cand privirea albastruie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu