joi, 10 ianuarie 2013

te asteapta un om...


am spus, de sarbatori.
visam, ma gandeam, imi doream sa-mi zici: "vreau sa fiu cu tine acum, vreau sa vin langa tine acum, vreau sa te tin de mana acum". pentru o clipa m-am gandit cum ar fi sa-mi spui ca vrei sa vii la mine, aici, apoi cateva clipe m-am gandit sa-ti spun eu. sa vii, sa iti iau biletul de avion spre mine. insa n-ai spus nimic, asa ca n-am spus nimic.

am vrut sa spun ca am fost singur de sarbatori. apoi mi-am dat seama ca nu, nu am fost singur, au fost langa mine, cu mine cei pentru care conteaza, pentru care contez. cei care cer sa poata sta o noapte intreaga sa ma vegheze cand dorm. cei care conteaza, pana la urma.

si mi-am amintit apoi ceva ce ai spus cu putin timp in urma. ca te intorci pentru ca stii ca simt, stiu sa simt si te intuiesc. nu pentru ca simti. mare lucru ai spus atunci. si mai mare prost eu ca nu m-am oprit. atunci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu