marți, 14 aprilie 2009

anais

"De data asta n-o sa te trezesti din extazul intalnirilor noastre pentru a expune doar momentele ridicole. Nu. De data asta n-o s-o faci , pentru ca in timp ce traim impreuna, in timp ce-mi examinezi rujul de nesters ce-mi estompeaza conturul gurii , intinzandu-se ca sangele dupa o operatie (m-ai sarutat pe gura si a disparut, conturul ei s-a pierdut ca intr-o acuarela, culorile au curs), in timp ce faci asta, eu prind din zbor miracolul ce trece pe langa noi si ti-l aduc, il respir in jurul tau. Ia-l.[...] Incaperea e plina de incandescenta pe care ai turnat-o in mine. Incaperea va exploda cand ma voi aseza pe marginea patului tau si tu imi vei vorbi. Nu-ti aud cuvintele: glasul tau reverbereaza pe fundalul trupului meu ca un alt fel de mangaiere, un alt fel de penetrare. Nu am nici o putere asupra glasului tau. Vine direct din tine in mine."

Anais.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu